ОДПІ
20:03, 10 серпня 2016
362
0

Запитували - відповідаємо

Запитували - відповідаємо
Gazeta
Фото: НУС

В Золочівському відділенні Буської ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області був проведений сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». На запитання платників щодо порядку надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян відповідала завідувач сектору обслуговування платників Ірина Тадеївна Лазорчик. Пропонуємо відповіді на ваші запитання.

 

Які є причини для відмови у прийнятті зверненняв органах фіскальної служби?

 

Згідно ст. 7 Закону України від 02.10.1996 року №393/93-ВР «Про звернення громадян» звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

 

Скажіть будь – ласка, як правильно оформити звернення?

Враховуючи норми Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян» із змінами та доповненнямиу зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином, який записаний на особистий прийом до посадової особи) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу ДФС.

Звернення може подаватись як окремою особою (індивідуальне) так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявнику з відповідним роз’ясненням.

 

Чи можна отримати в органах фіскальної служби інформацію про доходи іншої фізичної особи ?

Відповідно до ст. 11 Закону України від 2 жовтня 1992 року N 2657 «Про інформацію», ст. 10 Закону України від 13.01.2011 року № 2939 «Про доступ до публічної інформації» право доступу до інформації про фізичну особу має лише та особа, якої ця інформація стосується .

Крім цього, відповідно до пп.17.1.9 статті 17 Податкового кодексу України платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов’язків, крім випадків, коли це прямо передбачено законами.

 

В який термін надається витяг з реєстру платників єдиного податку та який термін його дії?

Відповідно до п.299.9 ст.299 Податкового кодексу України зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Для цього cуб`єкту господарювання необхідно подати до органу ДФС за основним місцем обліку запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого для з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.

Cектор організації роботи Буської ОДПІ

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.