Запитували – відповідаємо

nus.in.ua, 26 тра 2015, 13:56
0
130
Роздрукувати
Запитували – відповідаємо

В Золочівській ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». На запитання платників щодо порядку надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян відповідала начальник відділу реєстрації платників та електронних сервісів Ірина Тадеївна Лазорчик.

 

Скажіть, будь ласка, як правильно оформити звернення?

 

Враховуючи норми Закону України від 2 жовтня 1996 року №393 «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

 

Звернення може бути усним (викладеним громадянином, який записаний на особистий прийом до посадової особи) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу ДФС.

 

Звернення може подаватись як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

 

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявнику з відповідним роз’ясненням.

 

Чи можна отримати в органах фіскальної служби інформацію про доходи іншої фізичної особи?

 

Відповідно до ст.11 Закону України від 2 жовтня 1992 року №2657 «Про інформацію», ст.10 Закону України від 13.01.2011 року №2939 «Про доступ до публічної інформації» право доступу до інформації про фізичну особу має лише та особа, якої ця інформація стосується.

 

Крім цього, відповідно до пп.17.1.9 статті 17 Податкового кодексу України платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов’язків, крім випадків, коли це прямо передбачено законами.

 

В який термін надається витяг з реєстру платників єдиного податку та який термін його дії?

 

Відповідно до п.299.9 ст.299 Податкового кодексу України зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Для цього суб’єкту господарювання необхідно подати до органу ДФС за основним місцем обліку запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого для з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.

 

Чи повинні фізичні особи-підприємці, які є платниками єдиного податку другої та третьої груп, застосовувати касові апарати?

Слід зазначити, що змінами, внесеними до Податкового кодексу України та Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», передбачено застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку другої та третьої груп.

 

При цьому, застосування РРО розпочинається:

 

- платниками єдиного податку третьої групи – з 1 липня 2015 року;

 

- платниками єдиного податку другої групи – з 1 січня 2016 року.

 

Однак, хочу зауважити, що платники єдиного податку – фізичні особи другої і третьої груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи реєстратори розрахункових операцій не застосовують.

 

Який порядок подання запиту для отримання витягу з реєстру платників ПДВ?

 

Запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою на це особою, або надсилається поштою до органу ДФС за основним місцем обліку платника податків. Форма такого запиту затверджена наказом Мінфіну України від 14.11.2014 р. №1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (додаток 12).

 

У запиті зазначаються критерії пошуку відомостей у Реєстрі (індивідуальний податковий номер платника ПДВ або податковий номер платника податків), а також вказується спосіб отримання витягу з Реєстру (поштою або безпосередньо в контролюючому органі).

 

За запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру.

 

ГДІ з питань комунікацій

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Читайте також

0 Коментарів
Увійдіть, щоб залишити коментар.

Залишаючи коментар, будь ласка, пам'ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано мають відношення до даної новини. Виявляйте також повагу та толерантність до своїх співрозмовників навіть у тому випадку, якщо Ви не поділяєте їхню думку. Ваша поведінка за умов свободи висловлювань та анонімності, наданих інтернетом, змінює не тільки віртуальний, але й реальний світ.

Користувачі, які порушують ці правила грубо або систематично, будуть заблоковані.

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Введіть код:

ПОПУЛЯРНІ

Читані Коментовані Соціальні

Ми в соцмережах

ОПИТУВАННЯ

Як ви зберігаєте свої заощадження?
у доларах
у гривні
в євро
в іншій валюті
в різних валютах
у золоті
у цінних паперах
вкладаю у дорогі речі і нерухомість
мені немає чого відкладати, звожу кінці з кінцями

 
Реклама