ОДПІ
10:44, 15 лютого 2016
925
0

Оновлений «Електронний кабінет платника»

Оновлений  «Електронний кабінет платника»
Gazeta
Фото: НУС

Золочівська ОДПІ повідомляє, що розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Оновлений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини: відкриту (загальнодоступну) та приватну (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

 

Через відкриту частину платник має можливість:

- скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників, дані реєстру платників ПДВ, дані реєстру страхувальників, дані реєстру платників єдиного податку, інформація про РРО, інформація про книги РРО);

 

- отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

 

- отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП),ознайомитись з новинами ДФС України, скористатися іншою корисною інформацією.

 

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

- скористатися індивідуальним податковим календарем, переглянути та перевірити свої облікові дані, створити запит для отримання інформації;

 

- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

 

- направити листа до органу ДФС, переглянути стан розрахунків з бюджетом;

 

- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

 

- скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

 

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

 

Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.

 

ГДІ з питань комунікацій
Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.