ОДПІ
16:11, 23 червня 2015
862
0

Пам’ятка користувачу РРО!

Пам’ятка користувачу РРО!
nus
Фото: НУС

Золочівська ОДПІ повідомляє, що відповідно до ст. 3 Закону України від 06.07.95 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які, зокрема, проводять готівкові розрахунки при продажу товарів і наданні послуг у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, мають застосовувати зареєстровані, опломбовані та переведені у фіскальний режим роботи РРО.

 

Для платників, які мають намір використовувати касову техніку, слід відмітити наступні кроки.

Придбання РРО.

Перед придбанням РРО, суб’єкт господарювання повинен пересвідчитися, що:

- модель РРО включено до Державного реєстру РРО (інформація про реєстр РРО розміщена на сайті ДФС України);

- термін служби РРО ще не вичерпано.

При купівлі РРО, що був у використанні, слід пересвідчитись, що реєстрацію такого РРО було скасовано (взяти у продавця (власника) РРО довідку про скасування реєстрації за місцем попередньої реєстрації).

Для придбання РРО суб’єкту господарювання необхідно звернутися до будь-якого виробника касової техніки, перелік яких з контактними даними розміщено на офіційному сайті ДФС України в розділі «Перелік» та в розділі «Податкові новини – 2015» – застосування РРО платниками єдиного податку.

 

Укладання договору на сервісне обслуговування.

До здійснення реєстрації в органах ДФС суб’єкт господарювання повинен звернутись до Центру сервісного обслуговування і укласти з ним договір на сервісне обслуговування.

Центр сервісного обслуговування (ЦСО) – суб’єкт підприємницької діяльності, який за договором з постачальником/виробником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту РРО.

Договір про сервісне обслуговування укладається з ЦСО, який має відповідну угоду (договір) з виробником або постачальником саме тієї модифікації РРО, щодо якої укладається даний договір.

 

 

Реєстрація РРО в органах державної фіскальної служби.

Для реєстрації РРО суб’єкт господарювання (або ним уповноважена особа) повинен звернутися до органу ДФС за основним місцем його обліку, як платника податків.

Суб’єкт господарювання також може зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів (філій, дочірніх підприємств), які розташовані в іншій територіальній одиниці.

Відповідно до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій від 28.08.2013 р. №417 для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до податкової інспекції:

- заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

- копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;

- копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;

- копії договору із ЦСО.

 

Звертаємо увагу, що з 1 липня ц.р. стане обов`язковим використання касової техніки при здійсненніготівкових операцій платниками єдиного податку 3 групи, а з 1 січня 2016 року –2 групи .

При цьому, не застосовують реєстратори розрахункових операцій (РРО)«спрощенці» 2 та 3 груп (фізичні особи - підприємці) при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку 1 групи.

 

 

 

ГДІ з питань комунікацій
Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.