Нова автобусна станція матиме класність, зал очікування, перони, каси

nus.in.ua, 9 липня 2015, 17:46
0
450
Роздрукувати
Нова автобусна станція  матиме класність, зал  очікування, перони, каси

 

 

 
Тривалий час у Золочеві є нагальна потреба у комфортній для пасажирів та перевізників автостанції, оскільки автобусну станцію у районі залізничного вокзалу за попередніх каденцій міської влади продали. Так звана стара автобусна в центрі не має належних умов, бо там навіть зал очікування закрили. Сьогодні вирішується питання створення нової автобусної станції  у приміщенні ТЦ «Надія». Якою ж буде ця автобусна станція розповідає керівник підприємства «Еталон Золочів» Петро Кошик, котрий має намір збудувати у нашому місті автобусну станцію, яка відповідатиме усім вимогам чинного законодавства:
– Зараз вже підходимо до реконструкції торгового центру та будівництва перонів автобусної станції. Саме приміщення автобусної станції, зали очікування, каси, будуть знаходитись у Торговому центрі. Зараз працюють архітектори, котрі виготовляють ескізний проект і вже матимемо попередню картинку. Також на першому поверсі плануємо відкрити продуктовий супермаркет. Зараз ми на стадії переговорів із золочівським супермаркетом «Наш край».
Щодо перонів, то вони мають бути обов‘язково критими, щоб люди при посадці в автобус чи під час очікування, почували себе комфортно.
– Я знаю, що є питання між окремими підприємцями ТЦ «Надія» і попередніми власниками торгового центру «Айпіє-Л»?
– Під час першої зустрічі із підприємцями я запропонував їм врегулювати питання із «Айпіє-Л» юридично. Зараз знаю, що є і депутатський запит з цього питання. Однак, яке рішення буде прийнято, не знаю. Якщо станеться так, що буде визнано факт того, що тут є й інші власники, я сяду з ними за стіл переговорів.
– А як складається ситуація із перевізниками?
– Я попередньо мав зустріч в облдержадміністрації і там розуміють ситуацію, що склалась у Золочеві. Ті, що розбираються у цьому, то вони знають, що коли є автостанція, то вона повинна мати класність. Зал очікування, перони, каси  мають відповідати певним критеріям. Якщо автостанція має класність, то перевізники мають сюди заїжджати. Під час наради в обласній адміністрації отримав рекомендацію будувати автостанцію та отримувати класність.  Із зустрічі, яку провів із перевізниками, розумію, що спільну мову буде знайдено. Їм також потрібні комфортні умови для праці. Законом регламентовані певні пункти діяльності власника автостанції та перевізника. Та, скажімо, є такі речі, як оренда автостанції, вартість квитків, заїзди – це все регулюється внутрішньо. Намагатимусь іти перевізникам назустріч. Перевізники також враховуватимуть інтереси людей. Бо якщо буде автостанція з критими перонами, касами, туалетами, то чого б їм не співпрацювати? Вони мають керуватись інтересами людей, які щодня користуються їхніми послугами.
– А як щодо підприємців, котрі зараз працюють у торговому центрі?
– Я також отримав заяви від підприємців, котрі хотіли б залишитись у своєму приміщенні. Бачу, що території вистачає.  Архітектори вивчають можливість розширення Торгового центру для того, щоб ті підприємці, котрі тут є, тут і працювали. Хочу і надалі працювати із містом, з міською радою. У якому напрямку? Бачу, що у Золочеві не вистає місць для паркування автомобілів. Особливо в суботу тут спостерігається велике скупчення автотранспорту. Я готовий інвестувати кошти у будівництво автостоянки десь поблизу Торгового центру та Золочівського ринку. Таким чином створити паркомісця для автомобілів, щоб, скажімо, ті люди, котрі приїжджають у суботу на ринок чи за інших потреб припаркувати автомобіль, нічого при цьому не порушуючи, щоб транспорт не скупчувався на території Торгового центру. На автобусній станції має бути зручно та безпечно людям.
– Золочівська міська рада надала Вам земельну ділянку в користування на праві оренди терміном на два роки. А що далі?
– Я розумію, що цей термін є доволі коротким. Однак, таким є рішення депутатів Золочівської міської ради. Якщо говорити реально, то будівельні роботи і документальна частина може затягнутись до півроку. Але це є виходом, найперше для міста, із ситуації, що склалась із пасажирськими перевезеннями. Реально працюватиму на цій ділянці півтора року. Це мій ризик. Однак розумію, що коли працюватиму добре, тоді перевізники і золочівська міська рада захочуть співпрацювати з підприємством «Еталон Золочів» в подальшому. Це стимулює працювати сумлінно.


Розмовляла
Леся ГОРГОТА

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Читайте також

0 Коментарів
Увійдіть, щоб залишити коментар.

Залишаючи коментар, будь ласка, пам'ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано мають відношення до даної новини. Виявляйте також повагу та толерантність до своїх співрозмовників навіть у тому випадку, якщо Ви не поділяєте їхню думку. Ваша поведінка за умов свободи висловлювань та анонімності, наданих інтернетом, змінює не тільки віртуальний, але й реальний світ.

Користувачі, які порушують ці правила грубо або систематично, будуть заблоковані.

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Введіть код:

ПОПУЛЯРНІ

Читані Коментовані Соціальні

Ми в соцмережах

ОПИТУВАННЯ

Чи готові ви платити більше податків заради порятунку України від кризи?
так, готовий затягнути пасок
ні, тільки не за мій рахунок

 
Реклама