ОДПІ
23:45, 28 квітня 2014
1260
0

Ви запитували - ми відповідаємо.

Ви запитували - ми відповідаємо.
Admin
Фото: НУС

На запитання платників податків під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідала заступник начальника Золочівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівській області Лазорчик Ірина Тадеївна. Пропонуємо відповіді на найбільш актуальні запитання.

Як отримати довідку про відсутність заборгованості по сплаті ЄСВ ?

Платнику необхідно звернутись із заявою в довільній формі щодо отримання такої довідки до органу доходів і зборів за основним місцем обліку. У заяві обов’язково зазначається найменування установи, до якої подається відповідна довідка.

Контролюючий орган на підставі даних картки особового рахунку платника визначає наявність або відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску на дату формування довідки.

Довідка за довільною формою (крім довідки про відсутність заборгованості із сплати ЄВ у зв’язку з прийняттям рішення про ліквідацію, реорганізацію юридичної особи, припинення підприємницької діяльності фізичною особою) надається платнику безоплатно протягом 15 календарних днів (ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»).

Чи потрібно підприємству , яке не здійснює викидів забруднюючих речовин подавати у 2014 році звітність з екологічного податку?

Якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати податкові декларації відповідно до ст.250 Податкового кодексу ( п.250.9 ст. 250 ПКУ).

За якою формою потрібно вести книгу обліку доходів і витрат для підприємця, який працює на загальній системі оподаткування?

Облік доходів і витрат фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність ведуть у Книзі за формою, затвердженою наказом Міндоходів України від 18.10.2013 №481.

Книгу можна вести як у паперовому, так і в електронному вигляді. Для цього її необхідно зареєструвати у територіальному органі Міндоходів України за основним місцем податкового обліку. При реєстрації у паперовому вигляді самозайнята особа зобов’язана подати до контролюючого органу примірник Книги, на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, податкова адреса, номер і дата свідоцтва про право на здійснення незалежної професійної діяльності (за наявності). У разі ведення Книги в електронній формі самозайнята особа зобов’язана: отримати посилені сертифікати відкритих ключів, укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом (якщо таких ще немає) і сформувати заяву на отримання Книги та надіслати її до органу доходів і зборів за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку. Контролюючий орган реєструє таку заяву у реєстрі поданих заяв і протягом трьох робочих днів формує та надсилає платнику повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера та дати її реєстрації.

Після отримання такого повідомлення підприємець має право вести Книгу в електронному вигляді згідно з вимогами Порядку ( № 481 від 16.09.13р.).

Чи діють у 2014 році свідоцтва платника єдиного податку , отримані до 2014 року?

Свідоцтва платника єдиного податку, отримані до 01.01.2014 року , є чинними та підтверджують перебування платників на спрощеній системі оподаткування до отримання витягу із реєстру платника єдиного податку або внесення до нього змін.

Підприємця - платника єдиного податку 1 групи призвали на військові збори та залишили служити у зв`язку з мобілізацією. Чи потрібно сплатити єдиний податок за час перебування в армії ?

Податок за цей період можна не сплачувати. З метою врегулювання питань щодо нарахувань авансових внесків для фізичних осіб-підприємців – платників єдиного податку першої і другої груп за період їх мобілізації, Міндоходів України листом від 24.03.2014 р. №6701/7/99-99-17-02-02-17 роз’яснило, що по зазначених платниках, що не здійснювали господарську діяльність на період мобілізації та не одержували дохід, контролюючі органи, керуючись статтею 101 ПКУ можуть списати таку заборгованість з авансових внесків за час мобілізації, як безнадійну, що виникла внаслідок непереборної сили (форс-мажорних обставин). При цьому такі платники повинні надати контролюючому органу підтвердний документ із військового комісаріату, в якому зазначатиметься період перебування на зборах.

Інформаційно-комунікаційний сектор.

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.