Новини Золочівщини
15:03, 20 серпня 2014
2438
0

Як золочівські підприємці дороги ремонтують

Як золочівські підприємці  дороги ремонтують
Admin
Фото: НУС

Нетрадиційний для України, проте вже звичний для більшості єропейських країн пневмо-струменевий метод ремонту асфальтобетонного покриття застосували дорожники в ході проведення ямкового ремонту на вулицях міста Золочева. Роботи виконує ТОВ «Техно-Буд-Центр», яке, за даними журналу Forbes, входить в 12-ку найпотужніших ремонтників доріг в Україні.

Напевне ні для кого не секрет, що кожен ремонт дорожнього покриття впирається у значні кошти, яких немає у районному чи міському бюджеті. Ініціатором збору коштів виступив депутат Золочівської районної ради Йосип Барабаш.

Йосип Барабаш, депутат Золочівської районної ради:

– Вважаю, що у такий скрутний для держави час кожен підприємець і не тільки підприємець, хто більше, хто менше, зобов’язаний долучитись до ремонту доріг у нашому місті. У вирішенні проблем нашого міста ми маємо об’єднатись навколо міського голови, бо він має справді високу довіру у золочів’ян, і робити добрі справи для розвитку нашого міста. Я довго думав, і напевне не я один, як поремонтувати вулиці нашого міста, щоб вийшло і якісно, і без значних затрат. Побачив, яким методом ремонтують трасу Львів – Тернопіль. Аварійну ділянку не вирізають, як при звичайному ямковому ремонті, а за допомогою спеціальної машини обробляють під великим тиском. Ямка вичищається від пилу, камінців, а потім наповнюється спеціальною сумішшю. За кілька хвилин цією ділянкою вже можна користуватися. Такий метод є ефективним, та й підприємство, яке виконує роботи користується довірою в межах України. Отож, питання впиралось уже тільки в кошти. Звернувся з пропозицією до колег-підприємців і ті відгукнулись, бо розуміють, що кошти будуть використані з користю для міста. Особисто мені приємно, що у наш час є багато людей, які відгукуються на потреби міста.

Ігор Гриньків, міський голова м. Золочева:

– У міському бюджеті на 2014 рік передбачені кошти на ремонт доріг, однак їх недостатньо. Потреба у коштах на ремонт доріг є значно більшою. Не є секретом, що керівники дорожних підприємств через ситуацію із проходженням коштів через казначейство не хочуть працювати із бюджетними установами і чекати рік чи два на гроші. Кошти знецінюються. Як ніколи своєчасна ініціатива золочівських підприємців, котрих організував наш депутат районної ради, власник ТзОВ «Золочівський райагробуд» Йосип Барабаш. Йосип Петрович завжди бере активну участь в багатьох проектах, які реалізовуються у місті. Відвертий і чесний. Не шкодує для громади ні часу, ні особистих коштів, через що його поважають і підприємці, і мешканці міста. Допомога підприємців дуже своєчасна. Завдяки їм ми частково поремонтували дороги. Однак, ще багато маємо зробити. Ремонту потребують вулиці Львівська, Шашкевича й інші. Та на все свій час.

Що ж це за такий пневмо-струменевий метод і наскільки він ефективний запитали в інженера-будівельника Золочівської міської ради Тараса Куйбіди, який розповів про особливості та переваги саме такого ремонту.

– При виборі сучасних методів та технологій ремонту, головним критерієм є термін служби покриття після ремонту, наявність необхідних матеріалів та обладнання, оперативність виконання робіт і їх економічність. Цим вимогам сповна відповідає технологія ремонту струменевим методом, яка останнім часом широко впроваджується в дорожньому господарстві України.

Зручності її застосування полягають у значно меншій залежності виконання робіт від погодних умов, відсутній необхідності обрубування країв або їх фрезерування, а заповнення вибоїн відбувається під дією високого тиску, який забезпечує необхідне ущільнення. Після завершення ремонту рух відкривається практично відразу.

Цей метод зарекомендував себе, як найбільш продуктивний. Завдяки тому, що він поєднує виконання декількох операцій ремонту покриття дорожнього одягу однією машиною з єдиним робочим органом – пневмогідравлічною гарматою – та ґрунтується на використанні високоякісних матеріалів, досягається висока продуктивність праці (до 500 кв. м за зміну), а час служби відремонтованих покриттів при цьому зростає.

Якщо порівнювати струменевий метод із традиційними, які використовують для ямкового ремонту, можна виокремити ряд переваг: спрощення технологічного процесу щодо приготування та змішування емульсій зі щебенем (у машині – на місці укладання), очистки вибоїн, тріщин та їх заповнення під стисненим повітрям; ущільнення щебеню, змішаного з емульсією, без залучення машин; можливість поновлення руху транзитних транспортних засобів після виконання ремонту; відсутність будь-яких відходів при виконанні ямкового ремонту.

Роман БОЙКО, приватний підприємець:

– На добрі справи грошей не шкода. Коли бачимо, що їх не розкрадають, ми допомагаємо і будемо надалі допомагати. Ми давали гроші на лави, на вазони і ще дамо при потребі. А Йосип Барабаш мав би стати головою Спілки підприємців, бо дієвий та ініціативний.

  Леся ГОРГОТА

Список підприємців, які фінансово долучились до проведення 

ремонту доріг у Золочеві:

Й. Барабаш – 5000 грн.

Р. Бойко – 2000 грн.

І. Легоцький – 5000 грн.

С. Налужний – 1000 грн.

О. Процишин – 2500 грн.

С. Вереда – 2500 грн.

Т. Симбай – 1000 грн.

В. Кривуцький – 1000 грн.

О. Зюзін – 1000 грн.

Г. Петрик – 1 000 грн.

А. Довбак – 500 грн.

І. Солтівський – 1000 грн.

Г. Герасимишин – 500 грн.

Ю. Кусень – 100 грн.

А. Ребрина – 500 грн.

М. Круглик – 500 грн.

А. Дубенюк – 1000 грн.

В. Никулишин 500 грн.

Ю. Стельмах – 1000 грн.

І. Фенчак – 1000 грн.

П. Литвин – 500 грн.

І. Бартків – 1000 грн.

ПП «Мастерок» – 1000 грн.

В. Федик – 500 грн.

О. Савченко – 500 грн.

Ю. Цюпашко – 2000 грн.

О. Розхідченко – 500 грн.

Ю. Купчик – 500 грн.

В. Маланчак – 700 грн.

О. Суддя - 1000 грн.

М. Кривий – 500 грн.

П. Кривий – 500 грн.

О. Богуш – 2000 грн.

М. Плясун – 1000 грн.

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.