Ремонт доріг у Золочеві активно продовжується

Інтерв'ю
з міським головою Золочева Ігорем ГРИНЬКІВИМ
Ремонт доріг у Золочеві активно продовжується
У
Золочеві активно ремонтують дороги. Як у тій ситуації, коли кошти не проходять
через структури державного казначейства, коли підприємства не хочуть працювати
з міськими радами, бо вимагають оплату наперед, вдається меру справлятися із
ремонтом запитуємо у самого міського голови міста Золочева
Ігоря Гриньківа.
–
Багато хто говорить, що дороги у Золочеві дуже добрі. Я б так не став
стверджувати. Усі розуміємо, що дороги у нашому місті далекі від ідеальних.
Направду цього року вдалося зробити багато по ремонту доріг. Я дуже завдячую
підприємцям Барабашу, Легоцькому та всім іншим, які долучились до акції «Зроби
у Золочеві дорогу кращою». Практично коштами підприємців ми поремонтували вул.
Бродівську, поремонтували й інші вулиці. Зараз ми завершуємо вул. Львівську.
Приємно, що по Львівській уже немає жодної ямки. Уже сьогодні впорядковуємо
вул. Шашкевича. Мені вдається домовитись із керівниками приватних підприємств.
Вони дають нам сьогодні в кредит матеріали і виконують роботи із ремонту доріг.
–
Чому Ви надаєте перевагу саме пневмо-струменевому методу ремонту?
–
Коли говоримо про ремонт дороги маємо думати і про якість, і про ощадливе
використання бюджетних коштів. Завдяки такому методу можемо зробити більший
об‘єм. У нас дуже багато є ділянок, де дорожнє покриття вилущено на
сантиметр–два. Пневмо-струменевий метод дає ефект, коли товщина покриття сягає
до 4 см.
–
Як ще економите бюджетні кошти при ремонті доріг?
–
Сьогодні комунальне підприємство активно працює у плані ремонту доріг. Хоча й
не мають достатніх коштів. Видувають із ямок сміття, заповнюють їх бітумом,
щебенем (грубим, дрібнішим), зверху – відсівом. А вже після них машина
мат-патчер має можливість запилити дрібним камінчиком. Відповідно уже не треба
10–15 см класти дорогого матеріалу, а можна класти на ту оптимальну товщину,
яку дозволяє технологія. Таким чином збільшуємо площу виконаних робіт.
–
Ігоре Михайловичу, не секрет, що у місті часто стається так, коли працівники
МКП «Золочівводоканал» змушені розкопувати зроблену ділянку дороги через
аварійні ситуації з водогонами.
–
«Золочівводоканал» не робить збитки спеціально міському господарству. Ми
сьогодні мусимо говорити про проблеми наших мереж, які зношені. Чому водоканал
чи інша структура сьогодні копають по дорогах? Тому що є водогони, котрі
проривають, відповідно вони змушені розкопувати. І ті 72 км зношених мереж, котрі
потрібно відновлювати, підштовхують мене думати про те, що маємо робити капітальний
ремонт дороги у комплексі із заміною комунікацій. Ви запитаєте, чому сьогодні
так активно у Золочеві руйнуються дороги? Та тому, що на дорогах немає
водовідведення. Для прикладу, вул. Січових Стрільців практично немає
водовідведення. Ця дорога, від кладовища і донизу, колись мала решітки ливневої
каналізації. Сьогодні жодної решітки немає. Не хочу нікого ображати, але хтось
за це відповідав. І хтось ці решітки заасфальтував. А тепер, відповідно, вода
немає куди подітись і тече аж на вул. Лермонтова. Хіба так правильно?
Безперечно, ні. Без водовідведення дорога не може довго експлуатуватись.
–
Мабуть, найбільшим головним болем для золочів‘ян і для міської ради є вулиця
Шевченка. Чи будете ремонтувати її?
–
Це яскравий приклад того, що без водовідведення дорога доброю бути не може.
Немає водовідведення, і дорога активно руйнується. Сьогодні потрібні величезні
кошти для того, щоб її привести до належного стану. Об'єм робіт великий, а
грошей обмаль. Через те намагатимемось зробити все можливе. При нагоді звертаюсь
до усіх, хто може нам допомогти. Разом ми зможемо зробити значно більше.
Водночас, запевняю мешканців вул. Шевченка, що у нас є вже певні домовленості,
є бачення з цього приводу, і наступного тижня дорога буде поремонтована в межах
тих коштів, котрі матимемо.
–
Ігоре Михайловичу, якщо говорити про перспективу, то якими Ви бачите вулиці
нашого міста?
–
Мрію про той час, коли ремонтуватимемо не тільки головні вулиці. Розумію, що є
вул. Симоненка, що є Заріччя, Барвінського, Паркова, Галицька, Бенівська,
Промислова, Вокзальна. Та є логіка певних подій. І якщо ми завершимо
каналізування масиву Заріччя, то вже тоді говоритимемо про ремонт дорожнього
покриття. Вірю, що і там зробимо гарні дороги. Проте маємо усі погодитись з
тим, що це не зробиться миттєво.
Розмовляла Леся ГОРГОТА