Новини Золочівщини
13:28, 06 березня 2018
760
5

ЯК ОТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЮ ЧЕРЕЗ ВЕБ-ПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ?

ЯК ОТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЮ ЧЕРЕЗ ВЕБ-ПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ?
Gazeta
Фото: НУС

Кожному громадянину, особливо передпенсійного віку, потрібно періодично контролювати стан своєї особової справи, перевіривши відповіді на такі запитання: «Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?», «Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійному фонду?», «Який страховий стаж я здобув?».

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою Веб-порталу Пенсійного фонду України. Тут зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.

Після проходження відповідної процедури реєстрації коло електронних послуг значно розширюється, надаються такі можливості:

- отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески із системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);

- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

- формування запитів на попередню підготовку документів;

- можливість подачі скарг;

- запис на прийом до фахівців Фонду.

Процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду – громадяни звертаються до найближчого відділу обслуговування громадян за місцем їх проживання. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на Веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів і перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених цією особою документах.

При наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП) подати заяву на реєстрацію можна і безпосередньо з порталу (без особистого відвідання органу Пенсійного фонду України). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (5)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.