ОДПІ
21:23, 01 серпня 2014
959
0

Про електронну звітність - на «гарячій лінії»

Про електронну звітність - на «гарячій лінії»
Admin
Фото: НУС

В Золочівській  ОДПІ  ГУ Міндоходів у Львівській області був проведений сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». На запитання платників щодо порядку подання звітності в електронному вигляді відповідав начальник відділу ІТ та обліку платників Міндзіброцький С.М.

 

       Що  таке пакетна звітність. Як правильно сформувати такий пакет?

        У зв’язку із внесенням змін у формат електронного документа податкової звітності (наказ Міндоходів від 09.10.2013 №561 "Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників") з 27 листопада 2013 року було запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді.

        Тепер пакетом звітних документів вважається певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб’єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього. Фізично пакетом документів є набір XML-файлів, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності, кожний з яких пов’язаний один з одним відповідними посиланнями, вказаними у тезі .

        Граничний час очікування файлів при збиранні пакету 00.00 годин кожної доби. В разі відсутності будь-якого з заявлених або обов’язкових файлів пакету на 00.00 години кожної доби всі інші надіслані файли пакету не приймаються, про що надсилається квитанція. У разі помилок в будь-якому файлі пакету – не приймається весь пакет. Після виправлення помилок необхідно надсилати новий пакет документів.

       На офіційному сайті Міністерства в розділі "Платникам податків про електронну звітність" – "Програмне забезпечення" розміщується безкоштовне програмне забезпечення з формування та подання платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді (OPZ), доопрацьоване для формування пакетної звітності.

      З метою надання допомоги платникам для правильного формування пакетів звітних документів та поліпшення процесу подання звітності Міндоходів України додатково розробило Інструкцію щодо формування пакетів звітних документів за допомогою програмного забезпечення по формуванню податкової звітності в електронному вигляді, яка знаходиться у розділі "Платникам податків про електронну звітність" – "Повідомлення платникам податків про подання електронної звітності".

 

     Чи є обмеження  при надсиланні повторної звітності протягом дня  ?

     При  неотриманні першої квитанції платник протягом дня може вдруге надіслати звітність в електронному вигляді. Обмежень щодо надсилання платником протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за податковими деклараціями та розрахунками немає.

     Крім того, платник має право повторно відправляти податкові декларації, розрахунки у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий».

     Якщо платник надіслав до органу доходів і зборів кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, отриманий контролюючим органом останнім за умови, що його було прийнято до бази даних органу Міндоходів та платнику надійшла про це друга квитанція.

 

      Які дії платника ,  якщо він   втратив  особистий ключ?

   Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД Міндоходів в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів .

 

     В який термін  потрібно подавати  до територіального органу Міндоходів України заяву за ф. № 1-ОПП, якщо змінився бухгалтер  підприємства?

     Щодо платників  податків, відомості про яких включаються до Єдиного державного реєстру  юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

-  інформація про зміну керівника оновлюється в органах доходів і зборів на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора;

-   інформація про головного бухгалтера оновлюється на підставі реєстраційної заяви за ф. № 1-ОПП з позначкою «Зміни» та уточнених документів.


     Стосовно платників податків, які не включаються до ЄДР інформація про зміну керівника та/або головного бухгалтера оновлюється на підставі уточнених документів та заяви за ф. №1-ОПП.

     Заява за ф.№1-ОПП та уточнені документи повинні бути надані до контролюючого органу протягом 10 календарних днів з дня внесення змін.

 

 

     Чи можна  надіслати звіт по єдиному соціальному  внеску поштою?

     Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, надісланий поштою, не вважається поданим.

     Даний звіт подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника до  територіальних органів Міндоходів України за місцем взяття їх на облік :

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;

- на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п’яти.

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.