ОДПІ
15:06, 21 грудня 2018
163
0

Про функціонування електронних сервісів

       Про переваги електронних сервісів Державної фіскальної служби , зокрема, Е лектронного кабінету проінформував платників начальник Золочівської ДПІ Роман Денис.      Посадовець наголосив, що  Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Сервіс складається з двох функціональних частин – відкритої (загальнодоступної, без ідентифікації особи ) та закритої (особистий кабінет).      Через  відкриту частину  Електронного кабінету платник податків має можливість скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів; отримати інформацію про граничні терміни сплати
Про функціонування електронних сервісів
Gazeta
Фото: НУС
      Про переваги електронних сервісів Державної фіскальної служби, зокрема, Електронного кабінету проінформував платників начальник Золочівської ДПІ Роман Денис.
      Посадовець наголосив, що  Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Сервіс складається з двох функціональних частин – відкритої (загальнодоступної, без ідентифікації особи ) та закритої (особистий кабінет).
      Через  відкриту частину  Електронного кабінету платник податків має можливість скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів; отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, обов’язкових платежів та подання звітності; отримати контакти та адреси центрів обслуговування платників; ознайомитись з новинами ДФС України;  скористатися іншою корисною інформацією.
     У приватній частині,  після ідентифікації особи за допомогою електронного цифрового підпису, платнику надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання інформації; переглянути стан розрахунків з бюджетом; скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ»,  подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби, тощо.
    Також  Р. Денис нагадав  про функціонування  таких сервісів, як «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Пульс» та запросив платників взяти участь у тестуванні  електронного сервісу E-Receipt.
 
 
                                                                       Cектор організаційного забезпечення
Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.