Новини Золочівщини
01:10, 18 тра 2014
2132
0

Конкурс на кращу соціальну рекламу

Конкурс на кращу соціальну рекламу
Admin
Фото: НУС

Львівського обласного конкурсу на кращу соціальну рекламу антиалкогольного спрямування

(для поширення в засобах масової інформації)

 

Управління молоді та спорту Львівської обласної державної адміністрації оголошує обласний конкурс на кращу соціальну рекламу антиалкогольного спрямування, який буде проходити з 30 квітня по 30 травня 2014 року в рамках заходів Комплексної програми профілактики і запобіганню поширенню пияцтва та алкоголізму серед населення Львівської області на 2011-2014 роки, затвердженої рішенням сесії Львівської обласної ради від 1 липня 2011 року №191.

Здоров’я – головна цінність людини. В Оттавській Хартії йдеться що «Здоров`я створюється і втрачається людьми у ситуаціях їхнього повсякденного життя: там, де вони навчаються, працюють, розважаються і кохають. Здоров`я створюється у процесі піклування про себе та про інших, умінням приймати рішення й здобувати контроль над обставинами власного життя і забезпечувати таке становище, щоб суспільство, в якому людина живе, створювало умови для доброго здоров`я всіх його членів».

Конкурс проводиться з метою cтворення соціальної реклами антиалкогольного спрямування та привернення уваги до розв’язання цієї проблеми.

У Конкурсі мають право брати участь громадяни України (окремі автори і групи авторів) у віці від 14 років, які надали матеріали та документи відповідно до умов Конкурсу.

Для участі у Конкурсі необхідно підготувати рекламний матеріал соціального характеру по одній або декількох номінацій.

До кожної конкурсної роботи має бути додана Заявка на участь у Конкурсі за встановленою формою.

Заявка на участь у Конкурсі є підставою для включення заявника до списку конкурсантів.

Участь у Конкурсі здійснюється на безоплатній основі.

Конкурс проводиться у чотирьох номінаціях:

·                    соціальна зовнішня реклама;

·                    соціальна друкована реклама;

·                    соціальна відеореклама;

·                    соціальна Інтернет реклама.

Заявки на участь в Конкурсі та рекламні матеріали надсилаються на адресу управління молоді та спорту Львівської облдержадміністрації до 30.05.2014 року:

79044, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 55а,

Управління молоді та спорту Львівської обласної державної адміністрації з приміткою: «Львівський обласний конкурс на кращу соціальну рекламу антиалкогольного спрямування», а також на е – пошту sportloda@gmail.com.

Контактний телефон: (032) 238-48-82 або (093)-28-68-849 Ольга Леськів - головний спеціаліст відділу молодіжної політики управління молоді та спорту Львівської облдержадміністрації.

До кожної роботи повинна бути прикладена заповнена заявка встановленого зразка (додається).

Вимоги до оформлення конкурсних робіт

 

Макети соціальної зовнішньої та друкованої реклами надаються у друкованому (формат А-4, повнокольоровий) та електронному вигляді (СD, в масштаб 1:1 – 2 файли: перший файл - формат А-4, jpg, розширення не менш 300 dpi; другий файл для друку - tif/eps/ai (розширення не менш 1200 dpi).

Відеоролик надається на СD/DVD у форматі AVI (хронометраж не більше 60 секунд), кожен ролик подається окремо з текстовим описом сценарію. На початку відеоролику повинна бути вказана наступна інформація: назва Конкурсу, тема, назва конкурсної роботи.

Інтернет реклама надається на СD/DVD (gif, flash).

Конкурсант при підготовці рекламних матеріалів повинен враховувати умови ефективної реклами:

·                    робота, її зміст, сюжет, дія сценічних осіб і персонажів не повинні суперечити Закону України від 03.07.1996 р. № 270/96 «Про рекламу»;

·                    текст реклами має бути стислим, лаконічним, оригінальним;

·                    наявність емоційного забарвлення, носіями якої є колір, світло, шрифт, малюнок, графічні елементи тощо;

·                    відсутність відомостей, що не відповідають дійсності (недостовірних даних).

Рекламний матеріал повинен відповідати тематиці Конкурсу.

Конкурсні роботи не повинні містити:

·                    імен авторів, вказівки адрес і телефонів, інформації про спонсорів, імен політичних діячів та лідерів, імен духовних вчителів і релігійних рухів, у тому числі релігійної символіки, назв та згадок (логотипів, брендів) товарної реклами, будь-яких форм згадок політичних партій, політичних гасел, висловлювань, що несуть антидержавний та антиконституційний зміст;

·                    зображень: насилля, дискримінації, вандалізму, що відображають тілесні страждання людей і тварин;

Забороняється використовувати чужі тексти чи ідеї дизайну (повністю або частково).

Надіслані роботи не рецензуються та не повертаються.

Конкурс проводиться до 30 травня включно.

Конкурс проводиться в 2 етапи:

Перший етап – з 30 квітня по 30 травня надсилаються роботи для розгляду.

Другий етап – з 30 травня по 6 червня оцінюються роботи конкурсною комісією.

На заключному етапі підводяться підсумки та визначаються І, ІІ, ІІІ місця у кожній номінації.

Конкурс орієнтований на висвітлення соціальної проблематики.

Переможці нагороджуються дипломами, призами. 
Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.