Наука
23:24, 04 серпня 2014
2395
23

У Болівії відкрили новий вид кажана

Maria
Фото: НУС

Вчені описали новий вид кажанів, що проживає в Болівії, – кажан золотий, або Myotis midastactus.

Раніше його класифікували, як інший вид кажана - Myotis simus, що проживає в Південній Америці. Проте після вивчення музейної колекції вчені висунули гіпотезу, що існує новий вид кажанів, який проживає лише в Болівії.

Основною його характеристикою є золотисто-жовте, дуже коротке і пухнасте хутро.

У дикій природі Myotis midastactus живе в болівійської савані. Ці кажани харчуються дрібними комахами, а протягом дня сплять в дуплах дерев, під солом'яними дахами чи в ямках у землі.

Повний опис виду опублікували у виданні Journal of Mammalogy доктор Рікардо Морателлі і доктор Дон Вілсон з фундації Oswaldo Cruz. Свій опис доктор Морателлі зробив на основі  раніше опублікованого  документу про відмінність кажанів Болівії від інших кажанів Південної Америки.

Команда детально проаналізувала 27 експонатів, які зберігаються в музеях США та Бразилії, щоб підтвердити існування нового виду.

Вчений поки що не знайшов живого екземпляра нового виду, але він каже про важливість музейних експонатів в якості ресурсу для вивчення природи.

"Я можу з упевненістю сказати, що в музейних шафах у всьому світі на своє відкриття чекає багато нових видів", - зазначив доктор Морателлі.

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (23)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.