Металопластикові вікна як одна з енергозберігаючих технологій сучасності

nus.in.ua, 15 червня 2014, 16:06
0
1806
Роздрукувати
Металопластикові вікна як одна з енергозберігаючих технологій сучасності

Ще зовсім недавно, майже на початку нового тисячоліття ми з вами стали свідками, як звичні для нас дерев‘яні вікна, які у приватних і багатоквартирних будинках нашого міста щороку міняли свій колір з червоного на зелений, а тоді на синій, білий, голубий, перефарбовуючись у різні кольори веселки, почали змінюватися на незвичні для нас конструкції білого кольору. Перші  металопластикові вікна у Золочів завозились із сусідньої Польщі. То переважно були відкуплені у тамтешнього пана вікна, які він змінював на нові. Хоча в Золочеві ці чудо-замінники звичних нам вікон появилися не так давно, їхня історія починається з далеких 50-х, коли одна з німецьких компаній замінила своєму першому клієнту старі вікна його дому з дерева на сучасні пластикові. Починаючи з 60-х років ХХ століття, пластик поступово почав витісняти дерево завдяки своїй вологостійкості, простоті в обслуговуванні, а також довговічності. З того часу багато чого змінилося у виготовленні таких вікон. Змінювалися технології, тенденції виробництва, виробники. Однією з сучасних переваг такого вікна над класичним є енергозберігаючий ефект, що дозволяє нам економити тепло, особливо у зимовий період часу.

Про ці та інші переваги нових технологій розмовляємо з головним менеджером з виробництва металопластикових конструкцій магазину-салону «Комфорт» Ярославом Бойком.

– Ярославе, розкажіть, як давно Ви працюєте на цьому ринку?

– Ми почали виробництво у 2007 році. Набрали групу людей на навчання, запросили спеціалістів, які приїхали до нас, до речі, зі східної України. Там ця галузь почала розвиватися, як на диво, скоріше. Ми тут живемо біля кордону з Європою, ми мали б впроваджувати ці технології значно швидше… А вийшло навпаки. Я думаю, це пов’язано з тим, що та на Сході ще за Союзу було зосереджено великі металургійні та хімічні комбінати. Перші заводи з виробництва пластику почали функціонувати саме там. Одним з перших, до речі, запрацював завод у Сімферополі. На заводах реорганізовували виробництво. Замість продукції, яка стала неактуальною почали виробляти високоякісний профіль, з якого робиться вікно.

– Розкрийте нам «таємницю» виготовлення сучасного вікна.

– Насправді ми не маємо таємниць ні від наших клієнтів, ні від громадськості. Профіль привозимо готовий. Таким чином ми тут нічого не плавимо, не проводимо ніяких хімічних процесів. Тому жителі  Золочева можуть не переживати, довкілля не засмічуємо, і шкідливих речовин в атмосферу не викидаємо. Ми є так званими «складальниками».

– Що це означає?

– Ми закупляємо складники вікна: фурнітуру (замки відкривання, ручки ), профіль, метал, який вкручується в профіль, склопакет, шурупи. Виробництво починається з нарізки металу. Це одна з важливих операцій. Потім цей метал вкручується в профіль. Опісля готові частини профілю з металом на спеціальному станку зварювальник зварює до купи і виходить рама. Раму забирає фурнітурник, його завдання: прикручування імпостів, замків, спеціальних рейок, які відповідають за відкривання-закривання. Ця операція є одною з найважливіших, бо ж погано закручена фурнітура найпершою дається взнаки при монтажі. І завершальним етапом є засклення готових конструкцій склопакетами. Бачите, як просто, легко і швидко розповідати. Як мовиться, швидко казка казалась… Але ж затримка будь-якої операції гальмує процес виробництва, а в нашій справі – час це гроші!

– Що виготовляєте крім вікон?

– Так, крім вікон, ми виготовляємо балконні блоки, двері вхідні і міжкімнатні. До речі, двері в основному закупляють власники магазинів. Ви можете пригадати, як старі двері в деяких магазинах центру міста закривалися завдяки прикрученій пружині. Замість пружин тепер ставляться спеціальні дотягувачі, які, коли клієнт заходить в магазин самозакривають створу дверей, що дуже зручно зимою. Також ми пропонуємо клієнтам  протимоскітні сітки, що дуже зручно влітку, коли докучають комарі вдень і вночі. Всього за 80-100 гривень ви можете про них забути на все літо. Також тепер з'явились такі новинки, як антизломи для вікон. У наш час це дуже актуально для жителів, які хочуть вберегтись від небажаних гостей.

– Розкажіть які бувають види профілів. І з якого ви порадили б купувати вікно.

 – Почнемо з виробників. На ринку України найвідомішими виробниками профілю є: Winbau,  Salamander, Rehau. Їхні виробництва зосередженні на території України. Адже завозити профіль невигідно, бо таке вікно виходить золотим по собівартості. Тоді витримати конкуренцію з недорогими виробниками було б неможливо. І я вважаю, що придбання товарів українського виробника також є проявом такого невеличкого патріотизму, тому що гроші попадають в казну України, а не сусідньої держави. І, все ж, продовжу про профілі… Вони є 3-ох, 4-ох і 5-ти камерними. В середині профілю розміщенні спеціальні камери. Чим їх більше, тим менша ймовірність промерзання, попадання в хату холоду. Хоча основну енергозберігаючу функцію виконує саме склопакет. Я б порадив підбирати вікна відповідно до місця їх розташування. Наприклад, якщо це приміщення, де не опалюється, то вистачить і трикамерного варіанту. Якщо хата на прогоні, то бажано поставити п‘ятикамерний профіль. А на квартирні будинки оптимальний варіант чотирикамерного вікна.

– І все ж повернемося до головного. Що краще: пластикове, чи дерев‘яне вікно, і які у кожного переваги?

– Почнемо з того, що пластик довговічніший. Він вологостійкий і витриваліший до значних температурних змін, що притаманне для нашого краю. Пластикове вікно не потрібно фарбувати  та лакувати, як це роблять з дерев‘яними. Варто лише раз або два на рік помити пластик, щоб відновити його яскраво білий колір. Таке вікно також має функцію шумоізоляції. Тепер вам не надокучатимуть компанії, які люблять погуляти ночами; сусіди, які мають звичку, то пізно приїжджати і гуркотіти своїми авто під вікном, або ще краще прогрівати о 5-ій ранку. І, найголовніша, їх позитивна риса – енергозберігаючий ефект. Енергозбереження – це те, що зараз беруть за основу виробники не тільки метало пластикових конструкції, а й інших сфер діяльності, тому що з кожним роком ресурсів на планеті Земля меншає, і нам треба думати, як буде в майбутньому. Тим більше, Ви ж знаєте як підніметься ціна на газ цього року. Це один з кроків до енергетичної незалежності. Невеликий, але все ж значний. І міський голова Золочева Ігор Гриньків це передбачив. За програмою енергозбереження були замінені вікна у садочках, школах, де навчаються наші діти.

Отож, я вдячна пану Ярославу, головному менеджеру з магазину «Комфорт», що знаходиться на третьому поверсі супермаркету «Рукавичка», що на вулиці Львівській, за практичні поради і за розповідь про одну з галузей сучасного виробництва. Можливо, колись ви захочете і у своєму домі сучасності та комфорту. Отже, вибір за вами: дерево чи пластик!

Розмовляла

Ірина ДОМАРЕЦЬКА

P. S.: Якщо Вас зацікавив цей матеріал, пан Ярослав погодився надати безкоштовну консультацію щодо вибору, монтажу і експлуатації металопластикових конструкцій. Звертайтесь за телефонами 4-66-40, а також 098-4894808.

ТЕГИ: металопластикові вікна, Золочів, газета, 28 номер
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Читайте також

0 Коментарів
Увійдіть, щоб залишити коментар.

Залишаючи коментар, будь ласка, пам'ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано мають відношення до даної новини. Виявляйте також повагу та толерантність до своїх співрозмовників навіть у тому випадку, якщо Ви не поділяєте їхню думку. Ваша поведінка за умов свободи висловлювань та анонімності, наданих інтернетом, змінює не тільки віртуальний, але й реальний світ.

Користувачі, які порушують ці правила грубо або систематично, будуть заблоковані.

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Введіть код:

ПОПУЛЯРНІ

Читані Коментовані Соціальні

Ми в соцмережах

ОПИТУВАННЯ

Чи готові ви платити більше податків заради порятунку України від кризи?
так, готовий затягнути пасок
ні, тільки не за мій рахунок

 
Реклама