ОДПІ
15:25, 21 серпня 2015
464
0

«Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку громадян та ДФС України

«Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку  громадян та   ДФС  України
Gazeta
Фото: НУС

Золочівська ОДПІ нагадує, що для створення сприятливих умов здійснення підприємницької діяльності функціонує діючий антикорупційний сервіс, за допомогою якого громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, а такожпро можливі корупційні дії з їхнього боку.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

Антикорупційний сервіс «Пульс» - є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.

Всі звернення розглядаються якісно та своєчасно, кожному заявнику особисто надається відповідь згідно чинного законодавства.

Телефон сервісу: (044) 284-00-07. Лінія працюєцілодобово.

 

ГДІ з питань комунікацій

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.