«Пульс» – допомога у вирішенні суперечливих питань

nus.in.ua, 28 квітня 2015, 21:21
0
146
Роздрукувати
«Пульс» –  допомога у вирішенні суперечливих питань

Золочівська ОДПІ нагадує, що для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби створено телефонну лінію «Пульс» - (044) 284-00-07 . Ця лінія працює за принципом call-back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.

Протягом січня – березня поточного року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» надійшло 1835 звернень від платників податків та громадян, з них 27 - від мешканців Львівщини.

Здебільшого на «Пульс» звертаються представники юридичних осіб. Як правило, їх скарги стосуються проблем із прийняттям звітності. Фізичні особи – підприємці скаржаться на порушення порядку видачі довідок, термінів та культури обслуговування платників податків.

 

ГДІ з питань комунікацій

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Читайте також

0 Коментарів
Увійдіть, щоб залишити коментар.

Залишаючи коментар, будь ласка, пам'ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано мають відношення до даної новини. Виявляйте також повагу та толерантність до своїх співрозмовників навіть у тому випадку, якщо Ви не поділяєте їхню думку. Ваша поведінка за умов свободи висловлювань та анонімності, наданих інтернетом, змінює не тільки віртуальний, але й реальний світ.

Користувачі, які порушують ці правила грубо або систематично, будуть заблоковані.

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Введіть код:

ПОПУЛЯРНІ

Читані Коментовані Соціальні

Ми в соцмережах

ОПИТУВАННЯ

Чи готові ви платити більше податків заради порятунку України від кризи?
так, готовий затягнути пасок
ні, тільки не за мій рахунок

 
Реклама