ОДПІ
21:21, 28 квітня 2015
484
0

«Пульс» – допомога у вирішенні суперечливих питань

«Пульс» –  допомога у вирішенні суперечливих питань
Gazeta
Фото: НУС

Золочівська ОДПІ нагадує, що для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби створено телефонну лінію «Пульс» - (044) 284-00-07 . Ця лінія працює за принципом call-back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.

Протягом січня – березня поточного року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» надійшло 1835 звернень від платників податків та громадян, з них 27 - від мешканців Львівщини.

Здебільшого на «Пульс» звертаються представники юридичних осіб. Як правило, їх скарги стосуються проблем із прийняттям звітності. Фізичні особи – підприємці скаржаться на порушення порядку видачі довідок, термінів та культури обслуговування платників податків.

 

ГДІ з питань комунікацій

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.