Спростіть та сплануйте свій робочий час за допомогою електронних сервісів Державної фіскальної служби України.

Для багатьох платників податків головними трендами
сьогодення стали уміле користування електронними сервісами, розташованими на
веб-порталі Державної фіскальної служби України: «Дізнайся більше про свого
бізнес-партнера», «Реєстр платників ПДВ», «Реєстр страхувальників»,
«Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», антикорупційний сервіс
«Пульс», «Перевірка свідоцтва платника ПДВ», «Електронна митниця»,
«Декларування он-лайн», «Анульована реєстрація платників ПДВ», тощо.
Однак, родзинкою цього року є користування
сервісом «Електронний кабінет платника податків».
Електронний
кабінет платника податків – це персональне автоматизоване робоче місце
платника, в якому можна працювати без використання спеціально встановленого
клієнтського застосування. Даний сервіс
є захищеним, персоналізованим та безпечним. За його допомогою платник податків
має змогу підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в
електронному вигляді, переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом та інше.
Для роботи
в Електронному кабінеті платника податків необхідно мати відповідне обладнання
та програмне забезпечення, а також електронні ключі.
Крім цього,
на веб-порталі відомства розміщено
такі сервіси як: «Митна статистика»,
«Акредитований центр сертифікації
ключів”, «Електронна звітність», «Адреси
масової реєстрації», а також інша
довідкова інформація.
Отже, шановні суб’єкти господарювання, скористайтесь можливістю бути сучасним, спростити та спланувати свій робочий час за допомогою запропонованих електронних сервісів, що розміщені на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за адресою: (http://sfs.gov.ua/) .