ОДПІ
14:00, 23 грудня 2015
723
0

Електронний сервіс «Управління ЕЦП»

Електронний сервіс «Управління ЕЦП»
Gazeta
Фото: НУС

Золочівська ОДПІ повідомляє, що для платників податків запрацював додатковий електронний сервіс «Управління електронними цифровими підписами».

Сервіс створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також право на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера.

Керівник має можливість подати інформацію та сертифікати відкритих ключів ЕЦП осіб, яким надано відповідні повноваження. Таке Повідомлення (код форми J(F)1391102) надсилається в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності».

Сформоване Повідомлення керівник обов’язково підписує своїм електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника.

Після отримання Повідомлення ДФС приймає податкові документи, підписані уповноваженими особами, у порядку, визначеному законодавством.

Звертаємо увагу, що керівник самостійно встановлює строк дії наданих повноважень шляхом керування ЕЦП. Для цього при оформленні ЕЦП для уповноваженої особи у заявці на формування посиленого сертифіката підписувача ЕЦП зазначається строк чинності ЕЦП, який має відповідати періоду виконання особою повноважень.

 

 

 

ГДІ з питань комунікацій

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.