Про електронне адміністрування ПДВ йшлося на зустрічі з бізнесом

В Золочівській ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області відбулась зустріч з представниками бізнесу на тему: «Електронне адміністрування податку на додану вартість».
Фахівці інспекції роз’яснили платникам особливості функціонування системи електронного адміністрування ПДВ. Зокрема, наголосили, що з 1 липня реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється виключно на суму податку, обраховану за формулою, визначеною пунктом 2001.3 статті 2001 Податкового кодексу України. Тобто для реєстрації податкових накладних платник податку повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН «вхідними» податковими накладними, сплатою ПДВ при імпорті товарів та (за недостатності таких сум) коштами на його рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ. Також платникам автоматично збільшується розмір суми податку, на яку вони мають право зареєструвати податкові накладні або розрахунки коригування в ЄРПН на суму середньомісячного розміру сум податку, задекларованих до сплати та погашених за останні 12 звітних місяців або 4 квартали. Така сума збільшення щокварталу підлягає автоматичному перерахунку. Крім цього, суб’єктам господарювання автоматично (одноразово) збільшено реєстраційну суму на суму переплат, наявних у таких платників станом на 1 липня 2015 року.
В ході заходу платники отримали роз’яснення щодо порядку списання сум переплат, що обліковуються в інтегрованій картці платника станом на 1 липня 2015 року та особливостей заповнення звітності з ПДВ. Звернуто увагу на застосування штрафних санкцій за порушення терміну реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі. Зокрема, з 1 липня застосовується штраф у розмірі 10 відсотків суми ПДВ, зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, за порушення платниками податку до 15 днів терміну реєстрації відповідних документів та інш.
ГДІ з питань комунікацій