Новини Золочівщини
14:54, 25 тра 2014
903
0

Тим, хто поклав життя на вівтар незалежності

Тим, хто поклав життя на вівтар незалежності
Admin
Фото: НУС

Понад 480 учнів, які утворили 24 чоти, вишикувались на стадіоні «Сокіл». Під маршову музику пройшли повз трибуну. Віддали військове вітання, крокуючи з патріотичною піснею.

Атмосфера урочистості, дух патріотизму і особливої відповідальності панували на стадіоні. Так відбувалося районне «Свято Героїв», присвячене національно-визвольним змаганням українського народу в роки II світової війни та Дню пам’яті жертв політичних репресій. Кожен свій крок учасники свята звіряли сьогодні не лише з героїзмом і патріотизмом дідів-прадідів. Вони добре розуміють, що герої Небесної Сотні, наші сучасники, поклали життя на вівтар незалежності, соборності, єдності України.Тим, хто поклав життя на вівтар незалежності

Тому так відповідально ставились до виконання кожного завдання, участі в кожному етапі конкурсу: проходження строєм; конкурс стройової пісні; стройові прийоми на місці; повороти на місці; перешиковування в одно- і двошеренговий стрій.

Цікавим був четвертий етап – конкурс «Стіннівок», в якому першість здобула стінгазета Вороняцької ЗОШ І-ІІІ ст.

Переможцями свята визначено чоту Куровицької ЗОШ І-ІІІ ст. Переможці нагороджені грамотами та цінними подарунками.Тим, хто поклав життя на вівтар незалежності

Вітали присутніх голова Золочівської райдержадміністрації Іван Стецюк, голова Золочівської районної ради Володимир Недзельський, голова Золочівського станичного братства ОУН-УПА ім. Шугая Ярослав Безпалько, начальник управління з питань освіти, молоді та спорту Золочівської райдержадміністрації Іван Божаківський та директор Куровицької ЗОШ І-ІІІ ст. Олександра Долинюк.

Цього дня вінки та квіти поклали до пам'ятників, пам'ятних знаків, місць загибелі та могил репресованих.

Марія ГУШЛЯК
Фото автора

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.