Новини Золочівщини
23:35, 07 жовтня 2014
1375
0

Малюнок-фреска – подарунок Золочеву

Малюнок-фреска – подарунок Золочеву
Admin
Фото: НУС

Минулого тижня на стіні у подвір’ї ЗОШ № 3 з‘явився прекрасний малюнок-фреска. Про ідею та її втілення в життя нам розповіли керівники гуртків  «Образотворчого мистецтва» Оксана Кирилова  та «Палітра» ЦДЮТ Галина Гевко, які взяли активну участь у виконанні цього проекту:

«Велике дякую хочеться сказати за підтримку директорам шкіл, а саме директору ЗОШ № 3 Василю Любинецькому та директору ЦДЮТ Ользі Петришин, які з розумінням віднеслися до цього проекту й усіляко сприяли у процесі роботи. Зініціював цей проект начальник Управління з питань освіти, молоді та спорту РДА Володимир Бартошик та придбав усі необхідні матеріали та фарби, провів підготовчі роботи. Йому висловлюємо особливу подяку за таку грандіозну підтримку юних талантів та віру у їхні творчі сили й таланти. Для роботи  залучалися діти усіх золочівських шкіл, які відвідують гуртки ЦДЮТ, найбільше було учнів ЗОШ № 3, оскільки проект був реалізований на подвір’ї цієї школи, також активну участь брали учні ЗОШ № 2, Золочівського економічного ліцею та ЗОШ № 1. І, звичайно, з радістю відгукнулися  й долучилися випускники ЦДЮТ зразкового гуртка «Образотворчого мистецтва», які сьогодні уже є студентами різноманітних художніх вузів».

Керівник гуртка «Образотворчого мистецтва» Оксана Кирилова виконала ескізи, у яких відображено частинку української культури і народного мистецтва, передано чотири пори року, які плавно переходять один від одного у яскравому українському національному колориті.

 Ось так звичайнісінька стіна перетворилась на прекрасну фреску, яка прикрасила шкільне подвір'я і наше місто. Нагадаємо, що у квітні цього року гуртківці на стіні біля сходів поруч з церквою Святого Миколая також намалювали чудовий малюнок-фреску.

Ірина Домарецька

Ctrl
Enter
Помітили помИлку
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter
Коментувати (0)
Інформація
Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.