Про функціонування електронних сервісів
Про переваги електронних сервісів Державної
фіскальної служби,
зокрема, Електронного кабінету проінформував платників начальник
Золочівської ДПІ Роман Денис.
Посадовець наголосив, що Електронний кабінет реалізований у вигляді
захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється
у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового
програмного забезпечення. Сервіс складається з двох функціональних частин – відкритої
(загальнодоступної, без ідентифікації особи ) та закритої (особистий кабінет).
Через відкриту частину Електронного кабінету платник податків має
можливість скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів; отримати
інформацію про граничні терміни сплати податків, обов’язкових платежів та
подання звітності; отримати контакти та адреси центрів обслуговування
платників; ознайомитись з новинами ДФС України;
скористатися іншою корисною інформацією.
У приватній частині, після
ідентифікації особи за допомогою електронного цифрового підпису, платнику
надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем;
переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання
інформації; переглянути стан розрахунків з бюджетом; скористатися сервісами
системи «Електронного адміністрування ПДВ»,
подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про
відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються
органами фіскальної служби, тощо.
Також Р. Денис нагадав про функціонування таких сервісів, як «Загальнодоступний
інформаційно-довідковий ресурс», «Пульс» та запросив платників взяти участь у
тестуванні електронного сервісу
E-Receipt.
Cектор організаційного забезпечення