Щодо подання звітності засобами Електронного кабінету

Для подання звітності за допомогою сервісу ДФС «Електронний кабінет платника» користувачу необхідно в приватній частині (особистому кабінеті) вибрати режим «Введення звітності», який надає користувачу можливість створити, редагувати, підписати та надіслати звітність до контролюючих органів.

У режимі «Введення звітності» в панелі навігації необхідно обрати відповідний фільтр, а

саме: Рік, Період та Тип форми.

За замовчуванням користувач отримує перелік всіх звітів за відповідний звітний період. Звітний період (місяць, квартал чи рік) визначається двома параметрами - роком та місяцем.
Звертаємо увагу, що вибраний період Рік 2017 період грудень означає, що для перегляду і створення доступні форми щомісячної звітності за грудень 2017 року, квартальної за 4-й квартал 2017 року і річної за 2017 рік. Із запропонованого переліку форм, необхідно вибрати саме ту форму звітності, яка безпосередньо відповідає необхідному звітному періоду.

Звертаємо увагу, що Електронний кабінет доопрацьовано в частині проходження електронної ідентифікації уповноваженими особами платника, яким делеговано право підпису податкових накладних та розрахунків коригування (далі – уповноважена особа).

Уповноважена особа при вході до приватної частини (особистого кабінету) з використанням ЕЦП отримує доступ до таких сервісів Електронного кабiнету:

- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ.

По уповноваженим особам має бути подана форма J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису».

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0-800-501-007.

Cектор організації роботи Буської ОДПІ