Золочівська ОДПІ нагадує, що для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби створено телефонну лінію «Пульс» - (044) 284-00-07 . Ця лінія працює за принципом call-back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Протягом січня – березня поточного року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» надійшло 1835 звернень від платників податків та громадян, з них 27 - від мешканців Львівщини.
Здебільшого на «Пульс» звертаються представники юридичних осіб. Як правило, їх скарги стосуються проблем із прийняттям звітності. Фізичні особи – підприємці скаржаться на порушення порядку видачі довідок, термінів та культури обслуговування платників податків.
ГДІ з питань комунікацій